.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابراهیمی/ اراده دولت در بهره گیری از جوانان

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران گفت: اراده دولت نهم و نيز دهم در بهره گيري اصولي از ظرفيت هاي بالقوه و بالفعل جوانان ستودني است.

هادي ابراهيمي در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان استان افزود: در حاليکه در دولت هاي گذشته به اين موضوع مهم و اساسي کمتر توجه مي‌شد، دولت هاي نهم و دهم از ظرفيت‌هاي جوانان در بخش هاي مختلف بهره گرفته و آن را عملياني کرده‌اند.

وي اظهار داشت: بحث اشتغال از جمله دغدغه هاي مهم دولتمردان و مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي است و رفع اين معضل اساسي نيازمند اتخاذ راهکارهاي اصولي مي‌باشد.

معاون سياسي - امينتي استاندار مازندران با تأکيد بر لزوم شناسايي عناصر تاثيرگذار در اجراي طرح اوقات فراغت جوانان به منظور شکوفايي بيش از پيش استعدادهاي نهفته جوانان، تصريح کرد: هر طرحي که در جهت ارتقاي خلاقيت و نوآوري جوانان اجرا شود، مطلوب و ستودني است.

ابراهيمي اضافه کرد: نياز سنجي در اجراي طرح هاي مربوط به اوقات فراغت جوانان در استان مازندران ضروري است.

در ادامه اين جلسه، مدير سازمان ملي جوانان مازندران نيز شمار جوانان شرکت کننده در طرح اوقات فراغت در تابستان امسال را يکصد و 12 هزار و يکصد و 98 نفر ذکر کرد و بيان داشت: از اين تعداد 64 هزار و 802 نفر پسر و مابقي دختر هستند.

"عباد اسدي" ادامه داد: بيشترين تعداد مخاطبين در طرح اوقات فراغت جوانان در مقطع ابتدايي و کمترين آنها در مقطع دانشگاهي است که اين موضوع جاي تأمل دارد.

وي عنوان نمود: در ارتباط با موضوع اوقات فراغت به ويژه در مقطع دانشگاهي کمتر توجه شده که اين امر مشکلاتي را ايجاد کرده است.

مدير سازمان ملي جوانان مازندران يادآور شد: از مجموع حدود يک‌ميليون جمعيت جوان مازندران، نزديک به 12 درصد در طرح‌هاي مربوط به اوقات فراغت در تابستان امسال شرکت کرده‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.